Self-esteem challenge #1


Régebben már vallottam a legtöbb rossz tulajdonságomról velősen, hosszan és áttekintően. A bejegyzés alá sok támogató komment érkezett, amit nagyon köszönök. Egyikben a hozzászóló azt kérdezte, hogy lesz-e jó tulajdonságos bejegyzés is. Kis idő kellett hozzá, de rászántam magam, a pozitívabb gondolatok felé hajózáshoz jó evező lesz ez.
A Self-esteem Challengre valamikor novemberben bukkantam random blogokat böngészve. Hamar le is mentettem, de aztán valahogy mélypontok sorozata egy mélyvonalat rajzolt a hangulatnaptáramba, szóval hanyagoltam a boldog írásokat. Aztán január végén, mikor már valamennyire kihúztam magam a mocsárból, és épp meg szerettem volna írni a bejegyzést két OKTV közt, eszembe ötlött a kérdés: "Mikor máskor kezdhetném el, mint Valentin-napon?" Ha nincs, aki éltessen ezen a giccsünnepen, legalább magam tudjam szórakoztatni.

Fogadjátok hát szeretettel és iróniával a vallomást arról a három dologról, amit legjobban szeretek magamon.

Reméltem, hogy a belső tulajdonságokkal kezdődik a kihívás, de így visszagondolva, azzal se lett volna sokkal könnyebb dolgom.
*gondolj gondolj*


Mit szoktak megdicsérni rajtam? Semmit. A farmerom. ...az mégsem én vagyok.

1. Szempilláim


Igen, volt egy művészkorszakom, amikor minden szart számomra akkor érdekeset lefényképeztem. Pár évvel ezelőtti szempillám. Basszus, akkor még nem voltak karikáim a szemem alatt D:
Miért szeretem? Hosszú, van íve és nincs sok bajom vele. Nem kell göndöríteni és spirál nélkül is mutat valahogy. A tövük szőke, ezért sokan azt hiszik, konstans spirálozom, pedig éppen hogy szeretném elkerülni a gyakori használatát. Nem szeretném tönkretenni, meggyengíteni a kémiai szerekkel.
Speaking of. Drága szemöldökömre, ami ugyancsak szőke tövű, göndörödő és kusza, vettem ricinus olajat, hogy a töredező (!!) végeket valahogy helyrehozza, vagy a már letört szálakat visszanövessze. Természetesen a ricinus szempillanövesztő hatásáról annyi jót olvas az ember lánya, hogy én is kipróbáltam. Mi történik? Hullik. Nem vészesen, de többet, mint előtte. Tényleg hosszabb lett a pillám (felemásan -.-), de két használat után nem mertem több olajat alkalmazni. A szemöldököm pedig javul :)

2. A derék-csípő arányom

1

Na igen. Nem mondanám magam homokórának, mert nem vagyok tárgy de a csípőm lényegesen nagyobb, mint a derekam. Sok bajom is van ezzel, mert csípőre-fenékre-combra hízom, de hál' Istennek csípő-derékról hamar le is megy a felesleg. Örülök, hogy a természet ezzel áldott meg, mert... tulajdonképpen semmi előnyöm nem származik belőle, csak magamnak jó érzés. Szeretnék változtatni kicsit, dolgozni a khm. hájamon és akkor elégedett leszek magammal.

3. Na ide meg mit szüljek? Körmeim

Nem, tényleg nem tudok jobbat kitalálni. Szeretem őket, mert erősek, fehér a végük (hala Kakaó!), nem sokszor törnek, bírják a festést és imádok velük kaparászni. Nem, nem vagyok tyúk. Nem szeretem bennük, hogy nem lehet egyformára vágni őket.

A jövőben minibejegyzések formájában jön a folytatás. Erre remélem, lesz időm.

Addig is minden kedves Olvasónak boldog Valentin napot!:)


2

Források: 1, 2

Ti mit szerettek magatokon? Turbózzuk föl együtt az önbizalmunk! :)


    

3 megjegyzés:

  1. Ej, hát a végére csak sikerül negatívat biggyeszteni, te lány! :D tessék örülni a szemed színének és a ciciméretnek is! Ha mások szerint szép, miért kell bántani őket? :D :)
    Szóval korrigálást kérek!!! :D
    Mit kérek, követelek!!
    A melltartó vásárlás mellmérettől függetlenül utálatos procedúra szerintem... :D
    A szemeid színe (ha szerinted behatárolhatatlan, akkor sejtem milyen) akkor tuti olyan, hogy elég hozzá egy kék felső, és gyönyörű kék lesz, ha meg zöldet veszel fel, akkor tuti zöldes lesz ( Tévedek? ) Mekkora előny ez!!
    A szempillád gyönyörű! Ehhez csak gyönyörű szemek tartozhatnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem megy annyira ez a "don't worry, be happy"-lifestyle, de dolgozom rajta :) A "mások" kategóriába édesanyám tartozik, egyéb emberektől (?) csak keserédes poénokat kapok, főleg utóbbi testrésze(i)mre irányulóan.
      De a követelésnek engedve... kihúzom az utóbbi sorokat :) Amúgy menj innen, gondolat- és emberolvasó vagy, így világhálón keresztül is.
      *köszönöm az önbizalom-tunningot, most igazán jól jött :)*

      Törlés
    2. Helyes! :*
      Nem megyek, jó olvasni. :P

      Törlés