Vigyázz! Kész! Posztolj! - Karácsonyi kívánság

Kedves Olvasók!

A VKP speciális különkiadását olvashatjátok :) Miért a megszólítás? Hogy a ti kívánságotok is teljesüljön.

Szilvi jobbnál jobb témái közt talán ez lesz az eddigi legnehezebb számomra. Mikor kicsi voltam, ezer és egy dolgot fel tudtam sorolni, hogy mit szeretnék kapni. Lovat! Kutyát ...bármilyen állatot! Babát, ruhát, könyvet, plüsst, kifestőt és labdát! 
Most, hogy nagyobb (nem mondom, hogy érettebb) lettem, nem tudom hirtelen, mit kívánjak. Nem csak karácsonykor van ez így: születésnapon, névnapon sem tudom kiötölni mit kérjek. 
Lehúz a realitás, az élet, a mindennapi körforgás. Első dolgok, amik eszembe jutnak: 

Mi lenne a legjobb ajándék? Szeretet, boldogság, idő és egy kis tündérpor. Nem érzem fontosnak anyagi, testi és jóléti szükségleteimet. Sokan élnek rosszabb körülményke közt mint én, s mégis boldogok. Irigylem őket. Nem mondanám, hogy én szomorú vagyok, de a "túlélem az életem"-hangulat konstans értéke nem akar se fel-, se lefelé kilendülni.

Önző kívánságom: legyek boldog. Klisésnek hangzik? Komolyan gondolom. Még sorolhatnám a hasonló jól ismert jelszavakat, de már megtettem feljebb... Őszintén, bármennyire sablonosnak is tűnik, ezekre lenne most leginkább szükségem. 


"Jó, oké, ezzel nem vagyok előrébb, köszi Réka!" - dünnyögi most minden ismerősöm, aki szeretne valamivel megajándékozni és idejött ötletmorzsákért. Nem tudom idén ki húzott (vagy ki tartozik az előbb említett szűk körbe), de szeretnék nektek segíteni. 

Karácsonyi "kívánságlistám": 


1. Illatos fürdődolgok. 



2. Külső fényezésére szolgáló hiúságok


GLAZED APPLE LIP BALM 20ML

ILNP - Blue Steel
forrás: lakkomlakkom.hu


3. Geek dolgok.





4. Kézzel készített alkotások



5. Bármi, ami szívből jön


...és minden egyéb: 

forrás: forallthehappy.tumblr.com

 

Time and Relative Dimension in Space from "The Doctor Is In" Collection
Tardiskék lakk. 

kötött zokni, talpán csúszásgátlókkal. álmom.



Mi az utolsó kívánságom?

Boldog karácsonyt minden kedves Olvasónak!:)


Mások kívánságai:




Facebook:  Mail:  Ask.fm:  tumblr: Instagram:

2 megjegyzés:

  1. Mi az a pizza-ágy, hjéééézus!!! :DDDDDD Amúgy jó kis lista :))) (és én megszólítás nélkül is megvagyok... ez van :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pizzából sosem elég! :D már csak az ananász-kispárnák hiányoznak róla.
      (csak "parasztelvakítás" volt a köszöntés, nem lesz szokásommá :))

      Törlés