Nos, akkor beszéljünk a...

Kedves (és kevésbé kedves) Olvasók. Hali!

Gondolkoztam az emberek értékrendjét illetően, persze nagy általánosságban. Méghozzá egy bizonyos elméleti síkon mozgó dologgal. Egy kis barkóba: mire gondolhatok? Mi lesz a mai téma? Kezdjünk neki a megközelítésnek!

1) Minden ember rendelkezik vele (több kevesebb ideig), többel is élete során, és olyan gyorsan szabadul meg tőle, ahogy csak tud.
2) Kellemetlen és mindenki utálja (kivéve ha légy vagy egyéb rovar vagy, mert akkor elnézést kérek, hogy megsértettelek...BOCSÁNAT!)
3) A majmok előszeretettel használják játékra. Dobálják, gurítgatják, nyomkodják, stresszlabdának használják.

...sejtem, már közel jársz az igazsághoz, de még egy kis segítség...

4) Kellemetlen ha reggel, mikor indulna az ember iskolába vagy dolgozni, belelép a szomszéd kutyájához tartozó napi szerencsébe. Ezt megspékelhetjük a "MÁR EL KELLET VOLNA INDULNOM"-buffal.
5) Mások ezt véleménynyilvánításra használják /átvitt értelmében/. Nem mondom, gyengébb pillanatokban én is elkövetem ezt a hibát.
6) A következő mondat egyik szavával kicserélve a megfejtést a mondat jelentése nem változik: Teszek rád!
7) A galambok imádják ezt csinálni az emberekkel. Ha szerencséd van a támadáskor épp nem nyaltad ki magad, vagy nem feketében vagy.

Most biztosan ezt gondoljátok:
NYERTETEK !!!

Tudunk erre a dologra ezer és egy szinonimát, hadd ne soroljam.
Ezzel a bizonyos szóval egy értelmesebb ember nem illet semmit. A szóban forgó dolog nagyon sok helyre nem illendő, mint például szitkozódásba, veszekedésbe, véleménybe, cipőtalpra, piszoárba -nos kinek mi. De! Azt gondolom, hogy az építő jellegű, jól megfogalmazott kritika KIRÁLY! Viccen kívül, mi másból tanulhatunk, ha ebből nem?! Srácok, mondjátok meg a véleményeteket, ha pozitív vagy esetleg nem az, akkor is, mert mi is erre építünk! Hiszem, hogy szarból nem lehet várat építeni (csak kibújt a szög a zsákból).
Annyit szeretnék még tisztázni, hogy amiben munka van, azt megilleti annyi tisztelet, hogy normális kritikát kapjon. Egy kulturált véleményt, ami építő jellegű. Azt hiszem, ezt minden blogger, youtuber és egyéb tevékenykedőkkel szemben illene szem előtt tartani. Ha esetleg pont nem érdekel miről van szó, akkor ne nézd a bejegyzéseket, videókat, mi-egyéb mást.
Ha olvasod a blogot, annak oka van. Ha szeretnéd, hogy jobbá tegyük, segíts, és ne csak azt vágd rá, hogy "úgyis mindegy, nekem nyolc, minek segítsek, elintézem azzal, hogy leírom, hogy szar".

Mi jelenleg ketten munkálkodunk itt, a blogon, és igyekszünk élvezhetővé tenni Számotokra. Megjegyezném még fiatalkorúnak számítunk! Az egyszerűbbek kedvéért GYEREKEK VAGYUNK!



Magamra tudok hivatkozni: ha betöltöm majd a tizennyolcadik életévemet, akkor sem leszek felnőtt, csak egy nagy gyerek, aki büntethető(bb) a törvény előtt (juhhééé!). Mondjuk, jó gyerek vagyok, nincs mitől félnem... még. Mellesleg szeretek gyerek lenni. Szeretem a családommal ünnepelni a karácsonyt, akikkel még mindig olyan mintha 5 éves lennék, csak már nem eszem le a karácsonyfáról a szaloncukrot... pedig azok voltak ám a szép idők!

Szóval, ha Olvasod a blogunkat és a bejegyzéseket, el kéne viselned a gyerekességet, mert gyerekek vagyunk, és ez még egy darabig bizony így is lesz. (khm, Réka "hivatalosan" már nem sokáig)

Mellesleg nekünk is megvan a kis hétköznapi (magán)életünk. Sokat lógunk haverokkal, néha betévedünk a suliba (mint mondtam, jó gyerek vagyok; én minden reggel betévedek hétfőtől péntekig, kivéve, ha szünet van, akkor azt se tudom, mi az a suli).

Lehet, nem érezhető, de nekünk benne van a szívünk-lelkünk minden posztban és 100%-ot igyekszünk adni, de (mint minden embernek) nekünk is vannak kötelezettségeink. Ha egyszer ez lesz a munkám, én meg szretném kockáztatni, hogy 1000%-ot is beleadjak majd! ...de egyelőre egy átlagos tinédzser vagyok, és blogbejegyzést írogatok. Rékával igyekszünk megfelelni az elvárásoknak /na jó.. én annyira nem.. egy kicsit szabad szellem vagyok, de/ vállvetve küzdünk a blogok világában, hogy eljuttassuk mi is a véleményünket Hozzátok!



Kíváncsi vagyok, hogy ti a mindennapjaitokban hol találkoztok a fekáliával (igen, ez egy szinonímia a szarra). Komiban írjátok meg!
A kommenteket lent várom!

Az askos oldalon kérdezhettek Rékától:   Katt és az askunkon vagy !

Ha szeretnétek kifejezetten egy témát, akkor azt is megírhatjátok, szeretettel várom. Én kifejtek bármit, de nem fogadom el a reklamációt, ha már egyszer eldöntöttétek a témát !! :P
Csumi !
Facebook: Mail: Ask.fm: tumblr: Instagram:

4 megjegyzés:

  1. Én imádom a PPP-t, szóval hajrá! Csak annyi kommentelni valóm maradt, hogy én bizony a "szarból várat" hobbit űzöm mesterfokon és imádom :D Mert néha azért van olyan, persze csak átvitt értelemben :)

    Ha egy kis kritikát még elfogadsz, akkor a hali-t, csumit hanyagold, mert nagyon tetszik ahogy írsz, de az a kettő valahogy nekem nem illik a képbe :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Ezzel nyomatékosítani akrtama gyerekes oldalt amit képviselek, valamilyen formában ott kell lenniük, hogy ne vesszek el a majdnem komoly dolgok között én magam :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jók vagytok :) Adjátok magatokat, ne foglalkozzatok a trollokkal. Tudjátok, ha valami jót/jól csináltok, akkor megjelennek azok, akiknek nem tetszik, és nem bírják ki, hogy ne szóljanak be. Ha nem foglalkoztok az ilyenekkel, akkor eltűnnek :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindkettőtöknek a kommentet, igazán hálás vagyok értük !!:)

    VálaszTörlés