Vigyázz! Kész! Posztolj! - Kedvenc évszakom

18:00 , , 11 Hozzászólások


Ismét VKP! Ez lesz valószínűleg a legrövidebb bejegyzésem.
Kedvenc évszakom ugyanis nincs. A nyarat nem szeretem, a többivel meg elvagyok :) Inkább összeszedek néhány képet, melyek kiemelik azokat a dolgokat, amiket szeretek Ősztől tavaszig (haha, Babits).

Ősz




a tökéletes kirándulóidő :)
imádom az avar hangját és illatát!


mondtam már, hogy egyik kedvenc színem a narancssárga? nagyon szeretem a színes koronájú fákat :)
tipikusan ez az az idő, amikor teázom. hozzátartozik, hogy kissé magamba fordulok, megkomolyodom és kicsit melankólikus leszek... az évszak velejárója.


szeretem az eső utáni csendességet. nem a csendet, csak azt a kifejezhetetlen űrt, amit az eső hagy maga után.


pulcsik, pulcsik minden mennyiségben! nagyon szeretem a kötött, puha dolgokat, ez az én időszakom :)


szeretem hallgatni az esőt.. esőben ázni sem rossz, de ahhoz hangulat kell :)

Tél

Kakaó és forrócsoki! Édes, meleg kényeztetés, nyami! ^^

kint pedig hideg, hó és végtelen fehérség! már várom a hideget, hogy használhassam a színváltós thermo lakkjaim ^^

ilyenkor imádom különlegesen a pihe-puha meleg ágyikómat :)

karácsony, fények, illatok, díszek :) hangulat.

még több kakaó ^^

Kis karácsony, Lush karácsony!

illatok.


születésnapom is télen van :)

összefoglalva :)

Tavasz


virágok.

szerelem.

se nem meleg, se nem túl hideg idő :) perrfekt.


jegeskávé. minden mennyiségben.

Vigyázz! Kész! Posztolj!

11 megjegyzés:

  1. Ezt jól összefoglaltad és fantasztikus képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! a képes posztot az időhiány szülte, de úgy látszik, jól sikerült :)

      Törlés
  2. Nagyon jók a képek, így is meg lehet oldani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! szeretném megköszönni a VKP megalapítását, mert itt mindig kiélhetem magam :)

      Törlés
  3. nagyon jók a képek jó néhányat le is mentettem :))
    Én is úgy vagyok vele hogy nem tudok igazából dönteni habár én szeretem a nyarat persze nem a kánikulát
    amúgy a 12es voltam :)) Szió

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) én is most csekkolom a többiekét, de eddig döntő többségben "nem tudok dönteni, ezért legyen a tavasz" posztokat látok...
      engem valahogy taszít a nyár. majd erről is fog születni szerintem bejegyzés :)

      Törlés
    2. Szia Reeka,
      nagyon tetszik a képes összeállításod, gyönyörűek ezek a fotók!
      És most annyira megkönnyebbültem, hogy azt el sem hiszed... engem is taszított a nyár mindig is, azt hittem, egyedül vagyok ezzel, de akkor úgy néz ki, hogy mégsem. :) Várom a bejegyzésed ezzel kapcsolatban!

      Törlés
    3. Szia Zu Zu,
      örülök, hogy tetszik! végre egy nyárellenes lelki társra akadtam én is! :) /a bejegyzés vagy egy hideg, téli estén, vagy egy fülledt, nyári délutánon várható :) /

      Törlés
  4. Nagyon hangulatos képek! Sokszor jobb ha a képek beszélnek helyettünk, szóval szerintem jól sikerült így :) És a lényeg, hogy tea-kakaó-kávé van minden szezonban! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A tea-kakaó-kávé nekem évszakfüggő nagyon. Talán megszokásból, mert iskolába menet édesanyám mindig teát főzött, mikor együtt indultunk. A kakaó négyévszakossá nőtte ki magát főleg, mert nagyon kevés tejterméket fogyasztok, a kalcium pedig kell (meg mert finom és sorozatnézéshez ideális ;) ). A jegeskávé meg kifejezetten tavasz-nyári csemege :) Egyébként is szoktam kávézgatni, de az nem ugyanaz :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszettek a képek, hangulatosak voltak. (:

    VálaszTörlés