Újabb díj! :)

Díjaink :)  Nem gondoltuk, hogy bármilyen díjat fogunk kapni. Egyszer sem. Nem hogy kétszer!
  Köszönjük szépen Styleriginal blog bloggerinájának a megtiszteltetést, hogy ismét mesélhetünk magunkról, válaszolhatunk kérdésekre és továbbküldhetjük a díjat :) Ez utóbbi sajnos nem fog megtörténni, mert lusták vagyunk és nem is nagyon tudjuk kinek küldeni, csak az előzőekben megjelölt blogoknak.
Na akkor ne is húzzuk az időt, kezdjük a 11 random dologgal!:)





Reeka: 

1. Nem szeretem a tejet, viszont kakaót majdnem minden reggel iszom
2. Nincs egy kifejezetten kedvenc színem, leginkább a zöldes, narancssárgás árnyalatokat szeretem és a mogyoróbarnát.
3. Szobám halvány rózsaszín, pedig zöldet szerettem volna, de az nem passzolt a bordó kövezethez :(
4. Van egy hörcsögöm, BurBur, becsületes nevén Piri Buru. Ne kérdezzétek, honnan jött, névadáskor 7 éves voltam :D
5. Felvettek a programra, amire pályáztam! Ez azt jelenti, hogy 20 hét múlva programozózseni leszek! :D Hétfőn lesz az első alkalom.

6. Mindketten ott voltunk a kutatók éjszakáján :P

Blueberry:

7. Van 4 éves korom óta egy plüss macim, aminek a neve Medve (fantáziadús) és mindig velem alszik.
8. Idén érettségizem.
9. Már kétszer voltam Amerikában (meg Kanadában), és nagyon érdekes tapasztalatokat szereztem.
10. Még soha nem volt eltörve egy végtagom se.
11. Még soha nem másztam fára (és volt gyerekkorom :D).


Kérdések:

1. Hány blogod van?

Reeka: Hááát az úgy volt... :D Kezdtem egy naplóblogot anno 5. osztályban, de be kellett zárnom a támadások miatt. Aztán nyitottam egy újat, de a naplóbejegyzéseket idővel felváltotta egy történet. Sokak szerint sablonos volt, sokban hasonlított az SzJG-hez (pedig mindmáig nem olvastam), ezért abbahagytam. Majd nyitottam egy képeket posztolós és rövid szösszeneteket írós blogot, de ez sem aratott sikert :( Aztán a kritikás blogok túlterheltségére alapozva én is nyitottam egyet, de nem volt rajta se bejegyzés se kritikakérés. Ennek az URL-jét módosítgattam "hey-sailor"-ra, "miterdemes"/"holerdemes"-re, mert ez a kis blog eredetileg program- és helyajánló lett volna. Aztán akkori társzerzőm beleegyezett csodás ötletembe, a PPP-be, így született meg ez a blog :) Meg közben nyitottam 4 tumblr.-t is, hogy kiélhessem lájkfilságom meg reblog-mániám :) Így jelenleg 7 blogom van, ha csak nem felejtettem ki valamit :D

Blueberry: Csak egy, ami nem is az enyém, mint látható, hanem Reekaval együtt vezetjük. (Bár valljuk be, Reeka többet tesz hozzá, mert én eléggé időhiányban szenvedek). Magamtól el se kezdtem volna blogolni... meg se fordult soha ilyesmi a fejemben. Szóval Reekának köszönhető az egész, hogy belefogtam :)

2. Szereted az állatokat?

Reeka: Persze! :D Bár az ízeltlábúak törzsét unblock nem bírom. Az összes többi, lehet csúszós, szőrös, szőrtelen: jöhet!:)
Blueberry: Yep. Kicsi korom óta szeretnék egy kutyust, de belvárosban az kínzás lenne neki. de rovarokat és pókokat nem szeretem. Nagyon félek a legkisebb póktól is...

3. Miről szól álmaid könyve?

Reeka: Hm. Ezt a kérdést nem értem. Álmaimból készült könyv, (még meg nem jelent) álomkönyvem, vagy kedvenc könyvem? Jó, Reeka leáll a kötözködéssel :D Szóval kedvenc könyvem az Egy tiszta nő Thomas Hardytól. Számomra azért különleges, mert megtaláltam benne az én ízlésemnek tökéletes arányokat. Nem túl sok szerelem, nem túl sok boldogság, nem túl sok szomorúság, és gondolatok, amiken én is elmélkedem. Remélem, erre gondoltál :)

Blueberry: Álmaim könyve miről szól? Legalább háromféleképpen tudom értelmezni ezt a kérdést. De legyen a legegyszerűbb: kedvenc könyv. Eleanor H. Porter -Az élet játéka. Hogy miért? Ez hosszú lenne. Megvan a mostani könyv kedd témája!:D

4. Hiszel abban, hogyha két ember sokáig együtt van (akár barátilag, akár szerelmileg) átveszik egymás szokásait, mozdulatait, beszédfordulatait?

Reeka: Nem csak hiszem, sok esetben tapasztalom is :)

Blueberry: Feltétlenül. Reekaval is lenne mit mesélnünk erről :D

5. Játszol hangszeren? Ha igen, min?

Reeka: Furulyáztam iskolában 6 évig, de utána folytattam és fejlesztettem magam :) Csomó fuvolás oldalt követek és figyelem a slágerek kottáit. Bár sokat nem tudok lejátszani, mert nincs olyan hangterjedelme a kis szoprán furulyámnak, mint egy fuvolának, de pl. az Adele-számok nagyon jól mennek :) Ezen kívül belekóstoltam a gitározásba, de önerőből nem tudtam sok mindent megtanulni, majd keresek egy tanárt.

Blueberry: Kilenc évig csellóztam. Három évig zongoráztam. Belekóstóltam a gitárba. Most éneket tanulok :D (a zenész család átka)

6. Facebook vagy Twitter?

Reeka: Facebook. Van twitterem, de nem tudom magam kiélni rajta :P
Blueberry: Facebook. Nincs twitterem. Mármint pontosítok, volt, de nem használom. Nem tudom mi lehet vele...

7. Sokat lógsz a neten/közösségi oldalakon?

Reeka: Szerintem túl sokat. Mindig fent van egy fülben a facebook, tumbliról leszokóban vagyok. A twitter nem igazán nekem való, de ha elkezdek olvasgatni, ott ragadok, köszönhetően Misha Collinsnak és Mark Sheppardnak.

Blueberry: Főként messengeren. De azon nagyon sokat. Egyébként, annyira nem. Nem vagyok kocka, bár néha engem is elkap a céltalan "kezdőlap görgetés" szindróma :D

8. Rock vagy pop?

Reeka: Mindkettő. Ha választani kell mégis, akkor rock. Klasszikus, modern, elektronikus, indie rock.. minden jöhet :)
Blueberry: Mindkettő. Nincs kedvenc. Vegyes, hogy mikor mit hallgatok.

9. Kedvenc virág?

Reeka: Ez egy jó kérdés, amin sokszor gondolkodtam már, de soha nem tudtam választani. Nem vagyok virágos lány, mindegyik egyformán szép nekem, de nem rajongok egyikért sem.
Blueberry: Orchidea és fekete tulipán. Gyönyörűek *-* Viszont a szálas virágot nem szeretem. Csak és kizárólag cserepes virág!

10. Ki a példaképed?

Reeka: Meglepő lesz, de három férfi van a listámon :D Időrendben: Leonardo daVinci, Ady Endre és Adam Lambert. Leonardo tehetsége, álmai, munkái miatt. Ady gondolatai, hasonló életérzése miatt, és azzal, hogy ezekből mekkora erőt tudott meríteni gyönyörű munkáihoz valahogy megihlet engem is. Adam. Nem vagyok meleg, de irigylem, hogy fel tudja vállalni magát teljes egészében és van mersze élni az életet.
Ezeken kívül szeretném még kiemelni nagymamám, aki elérhető példakép. Nem tudom elmondani, miért, ismertem és szerettem és igazán példamutatónak tartom életét.

Blueberry: Nincs.

11. Fagyi vagy süti?

Reeka: Fagyi és süti és jégkása és jegeskávé :D Halmozom az élvezeteket.
Blueberry: Süti fagyival ;) főleg forró brownies vaníliafagyival mennyország *-*

0 megjegyzés: