Ismerd meg a bloggert: Reeka

17:27 , , , 2 Hozzászólások

...ahogy a mondás is tartja: "Egy kép többet mond ezer szónál". Én pedig lusta vagyok hétfő délután monográfiát írni. Azt hiszem, az alábbi képek/gifek viccesebbek lesznek, mint életem :P Meg aztán, nem is az az érdekes, milyen voltam; annál inkább, hogy milyen vagyok, és milyen szeretnék lenni.

image

Fiatal vagyok. Korom inkább nem vállalom, mert a társadalom képes éveink száma alapján ítélkezni. 
Tanulok. A világról és az emberekről, minden nap.
Mit szeretnék? Békét és őszinte embereket.
Najó, de mit szeretnék kezdeni magammal? Művészettörténettel szeretnék foglalkozni. Meg minden egyébbel. Nagy dilemmám, hogy annyi mindent szeretnék megtapasztalni és megtanulni... de nem lehet mindent egyszerre. 
Szeretek fotózni. Olvasni. Rajzolni. Új helyeket megismerni. Lovagolni.
Bah, úgyis egész napomat a gép előtt töltöm. Mindemellett szeretem a fent említett dolgokat :D
Nerd vagyok. Nem tudom, mi lenne a legmegfelelőbb magyar szinonimája ennek a szónak.  :P Imádom a sorozatokat.

10 dolog, amit csak kevesen tudnak rólam:




1) Nem vagyok kibékülve a mai társadalom értékrendjével. "Thighgapek" és "selfie-k" közt valahogy nem találom a helyem. Nem tartom jónak, hogy egy wc-ben készített, elmosódott kép több "lájkot" kap, mint egy művészeti alkotás.



2) Nem vagyok szociális. Antiszociális sem. Csak nem szeretek kibújni a kis fészkemből, ha nincs okom rá.


Milford Sound in New Zealand

3) Mentalista vagyok :D Nem, azért az nem, de jó az intuíciós készségem. Egész jó vagyok kő-papír-ollóban, "melyik kezemben van az ajándék?"-játékokban, befejezem ismerősök mondatait :D



4) Nem szoktam sikítani. Se hullámvasúton. Se kalandparkban. Szerintem legalább 10-15 éve nem sikítottam. Ez jó? :D



5) Legtöbbször olyan vicceket mesélek, amiket csak én értek. Oké, ezt mindenki tudja rólam, aki valaha találkozott velem. :D

me in 15 years.
6) Nem vagyok "pasizós". Ha nem érzek semmit, megmondom kerek perec. És eddig még senkivel nem kerültem olyan kapcsolatba, hogy többet érezzek, mint barátság. -Helyzetjelentés: élek! és boldog vagyok!-



7) Haj. Imádom a vörös hajat. De nem minden vöröset, csak az "ír vöröset" (lásd: Amy ^^ ↑). Nem tudom, miért. :D


image



8) Nagyon könnyen kezdek el kötődni nem létező személyekhez, karakterekhez. És nem, ez nem plátói szerelem (bár általában férfiakról van szó, mert a férfi jellemeket jobban kidolgozzák szerintem), csak szeretek róluk beszélni, mintha a barátaim lennének. A fenti lista nem teljes...



9) Anyukám nem engedte, hogy Disney hercegnős meséket nézzek, mert szerinte nem képviseltek helyes értékrendet. Really? Évek óta tervezem, hogy tartok egy hercegnős maratont. 



10) Káromkodom. Szerintem a kelleténél többet. Le akarok szokni. HELP.

10+1) Eléggé szarkasztikus vagyok, mint a cikk megjelenése után megtudtam. Gondoltam kiegészítem a posztot, hogy ne hagyjak űrt az olvasóban, és legyen itt valami ténylegesen a személyiségemről is.



10+1+1=12) Szeretek vitázni. Nem veszekedni, nem üvöltözni, vitázni és eszmecserét (és eszmeütköztetést) folytatni. Néha azért elég harcias is tudok lenni... khm. inkább fogalmazzunk úgy, szenvedélyes :D

Remélem nem volt teljesen haszontalan, hogy végigolvastad :) 

Ha van kérdésed, szívesen válaszolok :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Megkérdezhetem, hogy melyik a kedvenc sorozatod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      hú, hirtelen nem is tudok egyet választani, szóval inkább "listázom" :D
      sorozatok, amelyek 5 csillagot érdemelnek nálam: Teen Wolf, Sherlock (6*!), White Collar, Suburgatory, The Borgias, Grimm, Lie to Me, Flash Forward, Doctor Who... :)
      Elég hosszú a lista és valószínűleg ki is hagytam valamit, de Blueberry-vel tervezünk egy sorozatos részleget, amiben cikk havonta fog megjelenni, és abban majd beszámolunk minden felkutatható sorozatról :)

      Törlés